Vi gifter oss 17. juli 2010 i Harstad kirke klokken 14.00.
Vi tenkte å lage en ønskelisteblogg her, slik at dere kan se hva vi ønsker oss.

Ett bryllup koster ganske mye, og med en student og en arbeidende med 70% stilling, har vi ikke så alt for mye, å vi kunne gjerne tenkt oss en bryllupsreise også;)

Derfor ønsker vi oss penger.
Disse kan settes rett inn på konto om dere ønsker dette.
Kontonr. er da 4760 18 86878

Nedenfor vil dere se de andre ønskene våre:)

Vi gleder oss til å oppleve denne dagen sammen med dere

onsdag 24. mars 2010

Jeg ønsker oss en sånn ildfast langform til å steke muffinser i. I denne kan jeg lage deilige muffinser som jeg kan servere.

Også ønsker jeg meg veldig en mandelkvern, for verken mamma eller Rikke har det, så vi må dra rundt å låne på gårdene når vi skal bake SaraBernard til jul. Og hvis jeg kjenner meg selv rett blir det mange porsjoner i år, fordi de gikk temmelig fort i fjor, og er verdens beste julekaker:)

Begge disse tingene kan også få kjøpt på Tilbordsbutikkene:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar